C2DH | Luxembourg Centre for Contemporary and Digital History
://store.playstation.com/fr-lu/product/EP0001-CUSA04893_00-ACLEGACYHD000000nset($form['field_section']['und']['#options'][37]); // Data
  • Projekte
  • Thinkering
  • Data
  • Forum Z
  • People
facebook twitter Search this site
Université du Luxembourg
  • en
  • fr
  • de
  • Projekte
  • Thinkering
  • Data
  • Forum Z
  • People
facebook twitter Search this site
  • en
  • fr
  • de
Open menu
×
C2DH | Luxembourg Centre for Contemporary and Digital History
Remembering the schoolmaster's blood-red pen. The story of the exercise books and the story of the children of the time (1950-1970)
MENU

Remembering the schoolmaster's blood-red pen. The story of the exercise books and the story of the children of the time (1950-1970)

verfasst von
Frederik Herman
veröffentlicht am
1 Januar 2008
teilen
Share on Facebook Share on Twitter Share by email Print

Diese Publikation in unserem institutionellen Repositorium (orbi.lu) anzeigen.

Autor

Frederik Herman
Frederik Herman
Frederik was a research associate.
Mehr zu dieser Person →

Ähnliche Artikel

Data

3 November 2022

verfasst von :
Valérie Schafer

WARCnet WG2 activities: a report

Data

28 Oktober 2022

verfasst von :
Ekaterina Kamlovskaya

Australian Indigenous Life Writing: Analysing Discourses with Word Embedding Modelling

Forschungsgebiete

Public history

Public history

Geschichte jenseits der akademischen Mauern.

Luxemburgische Zeitgeschichte

Luxemburgische Geschichte des 20. und 21. Jahrhunderts

Europäische Zeitgeschichte

Europäische Geschichte des 20. und 21. Jahrhunderts

Digitale Geschichte und Historiographie

Untersuchung der Auswirkungen digitaler Technologien auf die Praxis der Geschichtsforschung.

Université du Luxembourg C2DH | Luxembourg Centre for Contemporary and Digital History CVCE by uni.lu
  • Projekte
  • Thinkering
  • Data
  • Forum Z
  • People
  • Über das C²DH
  • Kontakt
  • Doktorandenschule
  • Governance
  • Impressum
  • Data protection
  • CVCE.eu by uni.lu

Copyright © Université du Luxembourg 2022. All rights reserved